Cinta seperti matahari, ia tetap bercahaya. Walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya.

Shah & Azlin | 01 | 03 | 09

salam semua, maaf sebab dah lama xmenghiasi teratak usang ini... hehehe buat2 bz dgn bende2 lain yg ber faedah...

kali ini aku paparkn majlis perkahwinan rakan aku bernama shah dan isteri dan akak kpd isteri shah di segamat... (2 pasang pengantin dlm 1 hari + br 1st amik gmbr kahwin nih - xde pengalaman = ni lah hasilnya). wat pertama kalinya aku mengambil gambar perkahwinan secara live huhu... xpernah aku terpikir nk amik gambar cmni lebih2 lg aku sorg2 dengan kelengkapan "menembak" aku yg xlengkap. lagi best aku amik tuk 2 pasang pengantin.. aku ulang 2 pasang k... aku KO beb xtau nk wat.. pape pn ni jer yg aku mampu wat. harap korg dpt komen2 la eh...


Comments (2)

shah dah kawin..oh god,cm xcaya plak..hehe

haha mmg xcaya kn