Cinta seperti matahari, ia tetap bercahaya. Walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya.

Selamat Pengantin Baru Sahabatku

Salam semua, kali ini aku ingin hebahkan hal yg baik2 kpd semua iaitu perkahwinan sahabat2ku. Tak banyak gmbr yg aku ambil cuma sekadar kenangan saje. Pape pn tahniah kt diorg nih kerana telah melangsungkn hari persandingan dengan jaya dan meriahnya...


pengantin: mis & pasangan
(aku lupe nama laki dia hehe nt dh ingat aku letak ok :) i'am sorry...)
tarikh: 14/03/09
masa: 2 ptg
tempat: air hitam, johor

p/s; kpd mis dan suami, semoga berbahgia selama2nya... kt majlis ni juga aku jmpe rakan2 aku mase sekolah menengah dulu. antaranya nuar,ijal,ijan,ein, ade lg dorg aku lupa lak nama dia nt dh ingat aku letak k :) hehehe


pengantin: apai & mira
tarikh: 15/03/09
masa: 3 ptg
tempat: felda air hitam, kluang, johor


p/s; kpd apai & mira, nasib baik aku jmpe ko apai, kalo x xdpt la aku dtg ke majlis ko nih.. pape pn tahniah tuk korg berdua. korg sahabat aku dunia akhirat. semoga berkekalan ke anak cucu...

Comments (2)

huhu..my frend..nice blog la..ado ym tak..ni ym aku tuan_hafizi2002...kalu ade sesi luar..bg tau la..ko org johor eh..aku br lpas blik dr muar..pegi gunung ledang..

weik.. gambor yang atas tu jaga2 cikit.. skin tone lari tu.. hihi